Lars Wilderäng: Förlåt mig - har betalat 20 000:- SEK i TV-avgift på 11 år

Lars Wilderäng: Förlåt mig - har betalat 20 000:- SEK i TV-avgift på 11 år

"Jag vill härmed be om djupaste ursäkt. De senaste 11 åren har jag varit tvungen att betala 20 790:- SEK i TV-avgift, och som laglydig medborgare har jag gjort detta trots att jag inte ens kan se på TV. Detta upphör förstås nu och jag skäms för att på detta vis - med hot om våldsmonopol och kronofogde - sponsrat svenska statens propagandakanal."
---
"SVT har förvandlats till ren propaganda åt en Putinkramande vänsterregering, vilket är djupt beklagligt då vi framöver kunde behövt seriösa trovärdiga nyhetskällor om Sverige dras in i en konflikt i vårt närområde. SR och SVT går dessvärre inte att lita på längre - vid en konflikt kommer de antagligen låta angriparen komma till tals i riksomfattande sändningar.

Symboliskt ska TV-antennen nu monteras bort från hustaket. Ren lathet att det inte skett tidigare, och dess existens uppmanar bara till blixtnedslag, samt ökat vindtryck och med det slitage mot huset."
---
http://cornucopia.cornubot.se/2017/08/forlat-mig-har-betalat-20-000-sek-i-tv.html

https://www.facebook.com/I.allmanhetens.tjanst/posts/488164238203736



Kommentarer

Populära inlägg

SVT-inslag om terrorattacken i Bryssel anmäls till Granskningsnämnden

”Mannen på gatan” i SVT/SR

SVT ska inte skönmåla verkligheten och behandla allmänheten som barn

SVT kallar två irakiska våldtäktsmän för ”västeråsare” och undanhåller att åklagarens utvisningsyrkande avslogs av tingsrätten

SVT:s klimatkorrespondent får busringning om flygbonuspoäng – vill resa till Hanoi