Lars Wilderäng: Förlåt mig - har betalat 20 000:- SEK i TV-avgift på 11 år
Lars Wilderäng: Förlåt mig - har betalat 20 000:- SEK i TV-avgift på 11 år "Jag vill härmed be om djupaste ursäkt. De senaste 11 åren har jag varit tvungen att betala 20 790:- SEK i TV-avgift, och som laglydig medborgare har jag gjort detta trots att jag inte ens kan se på TV. Detta upphör förstås nu och jag skäms för att på detta vis - med hot om våldsmonopol och kronofogde - sponsrat svenska statens propagandakanal." --- "SVT har förvandlats till ren propaganda åt en Putinkramande vänsterregering, vilket är djupt beklagligt då vi framöver kunde behövt seriösa trovärdiga nyhetskällor om Sverige dras in i en konflikt i vårt närområde. SR och SVT går dessvärre inte att lita på längre - vid en konflikt kommer de antagligen låta angriparen komma till tals i riksomfattande sändningar. Symboliskt ska TV-antennen nu monteras bort från hustaket. Ren lathet att det inte skett tidigare, och dess existens uppmanar bara till blixtnedslag, samt ökat vindtryck och med det slita...